Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Odraz komunikace MŠMT na oficiálních sociálních sítích
Rýdlová, Karolína ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Ježková, Tereza (oponent)
Bakalářská práce "Odraz komunikace MŠMT na oficiálních sociálních sítích" pojednává o využívání sociálních sítí pro komunikaci vládních institucí s veřejností. První část práce uplatnění na sociálních sítích. Na základě vymezení funkce institucionální komunikace a vytyčení klíčových vlastností sociálních médií jsou identifikovány základní cíle institucionální ží především k utvoření obrazu o dosavadním využívání sociálních sítí vládními institucemi v ČR a přiblížení činnosti a působnosti Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy. Teoretické poznatky jsou následně využity při analýze komunikace MŠMT na sociá Twitter a Instagram. Cílem výzkumu je vyhodnotit, jak ministerstvo naplňuje cíle institucionální komunikace na sociálních sítích (vytyčené v teoretické části práce) a využívá jejich komunikačního potenciálu. V l zároveň realizován rozhovor Klárou Dobiášovou z odboru vnějších vtahů a komunikace MŠMT, který umožňuje konfrontaci závěrů vzešlých z komunikační analýzy se zkušenostmi získanými správou
Komunikace státních institucí s veřejností a ostatními státními útvary prostřednictvím sociálních médií v letech 2011-2013
Amlerová, Johana ; Shavit, Anna (vedoucí práce) ; Hrdina, Matouš (oponent)
Bakalářská práce "Komunikace státních institucí s veřejností a ostatními státními útvary prostřednictvím sociálních médií v letech 2011-2013" pojednává o fenoménu využívání sociálních médií pro komunikaci vládních institucí s občany a organizacemi jak na vnitrostátní, tak mezinárodní úrovni. Práce mapuje teoretický základ a definiční vymezení základních pojmů jako vládní a institucionální komunikace, sociální média, e-government či e-diplomacy. Teoretické poznatky jsou poté přeneseny do praxe s pomocí analýzy dat z vlastního kvantitativního výzkumu komunikace českých vládních institucí v sociálních médiích (Facebook, Twitter) na vnitrostátní i mezinárodní úrovni, s cílem vyhodnotit rozvinutost a efektivitu komunikace institucí ČR v prostředí této moderní technologie.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.